Visa підписала договір з УЄФА про підтримку жіночого футболу

389

06.12.18 


розвиток жіночого футболу, ВІЗА, ФФУ, УЄФА, UEFA VISA, Together #WePlayStrong, женский футбол, жіночий футбол, ВИЗА
УЄФА оголосив, що уклав історичне багаторічну угоду з компанією Visa. Компанія, що надає послуги проведення платіжних операцій, стала першим спонсором УЄФА, який зосередиться на жіночому футболі після того, як УЄФА прийняв рішення про поділ спонсорських прав в жіночому і чоловічому футболі.

“Ми раді оголосити про цю чудову і прогресивну партнерську угоду з Visa. Ми маємо намір разом розробляти нові і винахідливі шляхи, як надати додаткове прискорення вражаючого зростання жіночого футболу”, – сказав маркетинговий директор УЄФА Гі-Лоран Епстейн.

“Разом ми забезпечимо незабутні емоції у всіх жіночих турнірах УЄФА. Наша співпраця створить унікальну платформу, за допомогою якої наші футбольні героїні зможуть проявити себе, – додав Епстейн. – Це не тільки надихне нинішніх шанувальників жіночого футболу, але і приверне до нього інтерес майбутніх поколінь. Ми раді, що Visa розділяє наші погляди на захоплюючий жіночий футбол. З підписанням партнерської угоди ми зробили важливий крок вперед”.

Рішення змінити традиційну спонсорську модель в спорті було прийнято, щоб стимулювати бурхливий розвиток жіночого футболу в Європі і створити більше комерційних можливостей для його подальшого зростання.
розвиток жіночого футболу, ВІЗА, ФФУ, УЄФА, UEFA VISA, Together #WePlayStrong, женский футбол, жіночий футбол, ВИЗА

Партнерська угода принесе користь жіночому футболу на всіх рівнях. До 2025 року Visa стане головним партнером Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок, ЄВРО серед жінок, чемпіонатів Європи серед дівчат до 19 та до 17 років, а також ЄВРО з футзалу серед жінок і платформи футбольного маркетингу УЄФА Together #WePlayStrong. Остання має на меті привернути в футбол більше дівчаток та жінок.
“Настав захоплюючий час для жіночого футболу. У Європі в цю прекрасну гру грає 21 мільйон жінок, дівчат і дівчаток. Ми в Visa хочемо відзначити кожну з них”, – сказала Шарлотт Хогг, виконавчий директор європейського відділення Visa.

“Тому ми з гордістю оголошуємо про партнерство з УЄФА. Його мета – підтримувати жіночий футбол по всій Європі і прискорити його зростання. Ми хочемо надихати, давати нові можливості і залишити спадщину, щоб дівчата і молоді жінки йшли за своїми мріями. Разом з УЄФА ми плануємо вивести жіночий футбол на перший план. Тому що ми в Visa віримо в жінок всюди – від футбольного поля до залу засідань правління”, – додала вона.

Безпрецедентний семирічний контракт відображає неухильне зростання жіночого футболу в Європі і успіх кампанії УЄФА Together #WePlayStrong.

Партнерство з Visa посилить кампанію за допомогою кобрендового контенту, розробленого, щоб змінити сприйняття жіночого футболу і зробити його спортом номер один серед європейських жінок і дівчат.

Together #WePlayStrong успішно співпрацювала з поп-зіркою світового рівня Ритою Орой під час її європейського турне. Кампанія зібрала майже шість мільйонів переглядів у влогу Press Play, де видні європейські футболістки розповідають про своє повсякденне життя.

“Жіночий футбол завжди приносив величезну користь футболу взагалі і суспільству в цілому. Сьогодні – чергова віха для жіночого футболу і того, що він може запропонувати суспільству”, – сказала глава відділу жіночого футболу УЄФА Надін Кесслер.

“Це доводить, що жіночий футбол міцно зайняв нове місце в комерційному просторі, – додала вона. – Інтерес і рішучість Visa втілює в собі нові висоти, які підкорив наш вид спорту”.

“Партнерство з таким брендом зміцнює віру, що ми вступили в нову еру жіночого футболу на всіх його рівнях. Потенціал не має кордонів. Ми пишаємося, і з нетерпінням чекаємо тісної співпраці з Visa, щоб спертися на її багатющий досвід і допомогти нам закласти майбутне зростання жіночого футболу в ці захоплюючі для нього часи “, – підбила підсумок Кесслер.

© 2018 UEFA