06.12.18
УЄФА оголосив, що уклав історичне багаторічну угоду з компанією Visa. Компанія, що надає послуги проведення платіжних операцій, стала першим спонсором УЄФА, який зосередиться на жіночому футболі після того, як УЄФА прийняв рішення про поділ спонсорських прав в жіночому і чоловічому футболі.
“Ми раді оголосити про цю чудову і прогресивну партнерську угоду з Visa. Ми маємо намір разом розробляти нові і винахідливі шляхи, як надати додаткове прискорення вражаючого зростання жіночого футболу”, – сказав маркетинговий директор УЄФА Гі-Лоран Епстейн.
“Разом ми забезпечимо незабутні емоції у всіх жіночих турнірах УЄФА. Наша співпраця створить унікальну платформу, за допомогою якої наші футбольні героїні зможуть проявити себе, – додав Епстейн. – Це не тільки надихне нинішніх шанувальників жіночого футболу, але і приверне до нього інтерес майбутніх поколінь. Ми раді, що Visa розділяє наші погляди на захоплюючий жіночий футбол. З підписанням партнерської угоди ми зробили важливий крок вперед”.
Рішення змінити традиційну спонсорську модель в спорті було прийнято, щоб стимулювати бурхливий розвиток жіночого футболу в Європі і створити більше комерційних можливостей для його подальшого зростання.
“Тому ми з гордістю оголошуємо про партнерство з УЄФА. Його мета – підтримувати жіночий футбол по всій Європі і прискорити його зростання. Ми хочемо надихати, давати нові можливості і залишити спадщину, щоб дівчата і молоді жінки йшли за своїми мріями. Разом з УЄФА ми плануємо вивести жіночий футбол на перший план. Тому що ми в Visa віримо в жінок всюди – від футбольного поля до залу засідань правління”, – додала вона.
Безпрецедентний семирічний контракт відображає неухильне зростання жіночого футболу в Європі і успіх кампанії УЄФА Together #WePlayStrong.
Партнерство з Visa посилить кампанію за допомогою кобрендового контенту, розробленого, щоб змінити сприйняття жіночого футболу і зробити його спортом номер один серед європейських жінок і дівчат.
Together #WePlayStrong успішно співпрацювала з поп-зіркою світового рівня Ритою Орой під час її європейського турне. Кампанія зібрала майже шість мільйонів переглядів у влогу Press Play, де видні європейські футболістки розповідають про своє повсякденне життя.
“Жіночий футбол завжди приносив величезну користь футболу взагалі і суспільству в цілому. Сьогодні – чергова віха для жіночого футболу і того, що він може запропонувати суспільству”, – сказала глава відділу жіночого футболу УЄФА Надін Кесслер.
“Це доводить, що жіночий футбол міцно зайняв нове місце в комерційному просторі, – додала вона. – Інтерес і рішучість Visa втілює в собі нові висоти, які підкорив наш вид спорту”.
“Партнерство з таким брендом зміцнює віру, що ми вступили в нову еру жіночого футболу на всіх його рівнях. Потенціал не має кордонів. Ми пишаємося, і з нетерпінням чекаємо тісної співпраці з Visa, щоб спертися на її багатющий досвід і допомогти нам закласти майбутне зростання жіночого футболу в ці захоплюючі для нього часи “, – підбила підсумок Кесслер.
© 2018 UEFA