«ЖОДНА ВІЙНА НЕ ЗАВАДИТЬ МЕНІ ГРАТИ»: 19-РІЧНА УКРАЇНСЬКА ФУТБОЛІСТКА СТАЛА ГЕРОЇНЕЮ КАМПЕЙНУ NIKE ТА MARTINE ROSE
Бренди присвятили рекламну кампанію жінкам у футболі.
У профайлі Марії Романченко розповіли, що професійний футбол змінив життя дівчини. Спортсменка народилася в місті Єнакієве Донецької області, проте в 11 років переїхала до Одеси, де почала грати у складі жіночої команди ФК «Чорноморець». Після повномасштабного російського вторгнення Марія вимушено покинула Україну та оселилася в Нідерландах. Окрім футбольних тренувань спортсменка вивчає вебдизайн в університеті та працює барменкою. Також вона грає на гітарі.
Разом з Романченко героїнями кампейну стали британська тренерка Хоуп Пауелл, яка у 1998 році стала тренером жіночої збірної Англії з футболу, спортивна правозахисниця Кет Крейг, а також іспанська футболістка Рут Руано та 17-річна афганська футболістка Ясма, яка у 2015 році виїхала з родиною до Відня.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Nike зняла рекламу про жіночий футбол до Євро-2022
Щоб закликати інвестувати у жіночий футбол і збільшити гендерну рівність.
Реклама покликана висвітлити світ жіночого футболу, що тривалий час був затьмарений чоловічим. Nike вирішила зосередитися в рекламі не на статі гравців, а на їхньому високому рівні майстерності й упевненості. Бренд закликає до більших професійних можливостей, інвестицій, доступу та видимості для жінок у футболі.
У звіті, опублікованому Leaders in Sport, сказано, що 21% дорослих у Великій Британії проводили більше часу, спостерігаючи за жіночим спортом, протягом попередніх 18 місяців, причому 68% із них пояснюють це збільшенням охоплення та якості.
Кампанію створила агенція Wieden+Kennedy London. У ній з’явилися жінки з усіх рівнів футболу, зокрема капітанка Lionesses Лія Вільямсон, Марія-Антуанетта Катото з Франції, Алексія Путельяс із Барселони, Ада Хегерберг із Норвегії, Магда Ерікссон і Перніла Хардер з “Челсі”, а також фристайлістка Роккі Хехакая.