18.03.19
Nike став черговим глобальним брендом, який підтримав жіночий футбол під егідою УЄФА. Виробник спортивних товарів став офіційним постачальником м’ячів для жіночих турнірів УЄФА, включаючи Лігу чемпіонів УЄФА і Євро-2021, а також офіційним партнером кампанії Together #WePlayStrong.
Nike послідувала прикладу Visa. Компанія, що надає послуги проведення платіжних операцій, стала першим в історії головним спонсором жіночого футболу УЄФА і підписала угоду на сім років. Nike висловила прихильність до розвитку жіночого футболу тим, що підтримала п’ятирічний план УЄФА, який повинен закріпити позиції футболу як провідного жіночого виду спорту в Європі.
Nike стала ексклюзивним постачальником офіційних м’ячів для жіночих турнірів УЄФА, включаючи Лігу чемпіонів серед жінок, чемпіонат Європи серед жінок, чемпіонати Європи серед дівчат до 19 та до 17 років, а також чемпіонат Європи з футзалу серед жінок.Договір охоплює термін до закінчення фінальної стадії жіночого ЄВРО-2021 Англії. В рамках угоди компанією Nike буде розроблений спеціальний м’яч, який забезпечить жіночим турнірів ще більше оригінальності і креативу.
“Ми раді партнерству з таким престижним світовим брендом. Компанія Nike відома своєю націленістю на рівноправність в спорті і підтримкою спортсменок по всій планеті”, – підкреслила глава відділу жіночого футболу УЄФА Надін Кесслер.
“Наявність такого постачальника офіційних м’ячів і партнера наших турнірів і кампаній, в тому числі кампанії Разом #WePlayStrong, є потужним месиджем про те, що відтепер про жіночий футбол судитимуть самостійно. Одночасно це важлива віха в роботі з розвитку цього сектора за межами футбольного поля”, – продовжила Кесслер.
“Ми зробили крок до поділу партнерських угод і прав по відношенню до чоловічого футболу, тому що в УЄФА ми віримо в це, і з цією вірою і довгостроковою підтримкою жіночої гри ми хочемо досягти нових висот разом з Nike .
У наших організацій є однакові обов’язки, ми відчуваємо однакову пристрасть до розвитку жіночого футболу, хочемо, щоб цей вид спорту приносив якомога більше радості людям – і тим, хто грає в футбол, і тим, хто його дивиться “, – підкреслила Кесслер.
Ця новина – черговий суттєвий крок на шляху до комерціалізації жіночого футболу на території Європи. В один момент УЄФА не побоявся змінити традиційну модель спонсорства в спорті, відокремивши спонсорські права в чоловічому футболі від жіночого.Такий крок був зроблений для розвитку жіночих футбольних турнірів і збільшення числа дівчаток і жінок, що грають в футбол. У них з’являються нові можливості, що в свою чергу піде на користь 5-річному стратегічному плану УЄФА, який прагне зробити футбол спортом номер один для дівчаток і жінок Європи.
“У Nike і УЄФА схожі амбіції. Ми хочемо, щоб жіночий футбол реалізував свій величезний потенціал, – заявив представник Nike Берт Хойт. – Турніри УЄФА – це вершина клубного футболу і футболу за участю національних команд. За допомогою нашого унікального нововведення і підтримки жіночого футболу на всіх рівнях ми доб’ємося його розвитку для наступного покоління футболісток “.