Ольга Овдійчук разом з УЄФА та Дісней закликають дівчат до занять футболом!

870
UEFA PlayMakers, Disney, жіночий футбол, женский футбол, Ольга Овдійчук, дівчата футбол, УЄФА проект

Playmakers використовує інноваційний підхід сторітелінгу (розповіді історій) за участю улюблених героїв Діснея, щоб допомогти більшій кількості дівчат відчути задоволення від регулярних фізичних вправ та футболу.

Завдяки новаторській футбольній програмі Playmakers від УЄФА та Діснея дівчат по всій Україні заохочують полюбити футбол на все життя.

Використовуючи всесвітньо відомі історії Діснея та надихнувшись академічними дослідженнями, що показують позитивну роль сторітелінгу в заохоченні дітей займатися спортом, Playmakers прагне збільшити частку дівчат та наблизитися до відповідності мінімальним стандартам Світової організації охорони здоров’я щодо фізичної активності — на сьогодні вона становить лише 16% (див. Звіт ВООЗ).

Орієнтуючись на 5—8-річних дівчаток, які зараз не грають у футбол, Україна приєднується до 22-х інших національних асоціацій УЄФА, зобов’язуючись впроваджувати програму Playmakers через школи, клуби та місцеві громади. Очікується, що найближчими роками до програми приєднається більше асоціацій.

Рух, робота в команді, уява

На відміну від традиційних футбольних програм, кожне з 10-ти вступних тренувань Playmakers засноване на розповіді, яка базується на основі мультфільмів, що зробили мільярдні касові збори, — «Крижане Серце-2» (Дісней) та «Суперсімейка-2» (Дісней та Піксар). Оснащені футбольними м’ячами, манішками та конусами, навчені тренери заохочують учасників грати ролі популярних персонажів, таких, як Еластика та Ельза з Анною, що оживляють сцени мультфільмів через рух, командну роботу та їхню уяву.

Перший віце-президент УАФ Анатолій Демяненко сказав щодо проєкту наступне: «Приєднання до цієї програми — це величезний крок у розвитку дівочого футболу в Україні. Якщо ми хочемо збільшити залученість та популяризувати цей вид спорту серед дівчат, нам слід знати про обставини та середовище, яке зробить це більш реальним.

Дослідження показують, що, використовуючи метод розповіді історій як підхід до тренерства, а також співпрацюючи й уникаючи конкуренції, ми підвищуємо інтерес до участі. Наші тренери прагнуть долучитися до цієї програми, і ми з нетерпінням чекаємо початку тренувань по всій країні 2021 року».

По мірі того, як Playmakers розповсюджуватимуться по всій Європі, до програми буде додано нові історії Діснея.

Створення середовища для процвітання дівчат

На своїх вступних заняттях Playmakers зосереджуються на формуванні в дівчат впевненості в їхніх рухах, заохоченні творчого мислення та легкому спілкуванні зі своїми друзями. Пізніше тренування знайомлять дівчат з основними футбольними навичками, але програма продовжує акцентувати увагу на тому, щоб зробити спорт цікавим.

Ольга Овдійчук (гравець національної жіночої збірної України): «Ця співпраця Діснея та УЄФА є фантастичною й пропонує новий та цікавий спосіб для дітей почати грати у футбол. Мені подобається Дісней та його історії, навіть у дорослому віці мені було б цікаво взяти участь у такій програмі.

Зараз я бачу величезну різницю в кількості дівчат, які беруть участь у футболі, порівняно з періодом, коли я була маленькою. Використання магії Діснея не тільки зробить футбол більш захоплюючим для такого віку, але й, сподіваюся, збільшить рівень залученості. Я з нетерпінням чекаю позитивного ефекту, який ця програма матиме по всій Україні».

Дослідження, які фінансуються УЄФА, із приводу навчання, що базується на іграх

Навчання на основі ігор, що лежить в основі унікального підходу Playmakers, бере початок із літературного огляду університету Лідса Беккета в Англії, замовленого УЄФА. Огляд включає оцінку академічних досліджень того, що саме спонукає молодих дівчат брати участь у спорті, та визначення найкращих методів тренерської практики для створення безпечного навчального середовища. Результати досліджень приділяють особливу увагу перевагам освіти, яка базується на іграх.

Програма також є результатом партнерства з передачі знань з Англійською футбольною асоціацією (ФА), яка наразі веде програму Shooting Stars разом із Діснеєм.

Час діяти

Playmakers — це перший крок на шляху досягнення однієї з головних цілей Жіночої футбольної стратегії УЄФА, «Час дій», — подвоєння залученості дівчат та жінок у футболі до 2024 року.

«Якщо ви збираєтеся викладати футбол завдяки силі сторітелінгу та гри, вам доведеться робити це з найкращими історіями та персонажами у світі, і Дісней є ідеальним партнером для цього», — сказала Надін Кесслер, керівник УЄФА з жіночого футболу.

«Обов’язок УЄФА як керівного органу європейського футболу надавати можливість дівчатам грати, — додав президент УЄФА Александер Чеферін. — Завдяки цьому партнерству з Діснеєм ми відкриємо футбол для аудиторії, яка ще не займається нашим видом спорту».

Підтримка Діснеєм здорового способу життя

По всій Європі, на Близькому Сході та в Африці Дісней має давні зобов’язання щодо підтримки здорового способу життя, використовуючи свої розповіді, щоб зробити сім’ї більш активними, працювати над їхнім навчанням та надихати дітей щодо здорового харчування. Це призвело до різноманітних партнерств у надихаючих кампаніях, таких, як проєкт служби охорони здоров’я Англії «10-хвилинна руханка (Shake Up)», що надихнуло два мільйони дітей «стати більш активними» та в результаті призвело до більш ніж 100 мільйонів додаткових хвилин фізичної активності.

У Польщі Дісней розпочав свою успішну ініціативу #GetMovingWithDisneyJunior — кампанію, очолювану місцевими спортивними чемпіонами, яка охопила понад 30 000 молодих людей. У рамках кампанії було створено понад 30 фільмів, в яких діти брали участь у фізичних вправах разом із героями каналу Disney Junior.